Правила покупки або заміни кондиціонерів у ДІМАТЕХ

Хто ми і як працюємо

Ми бажаємо стати Вашими друзями і сподіваємося це взаємно!

І хочемо познайомити Вас з правилами покупки або заміни кондиціонерів та іншої техніки в нашому магазині. Ми пропонуємо кліматичну техніку в м.Києві та Україні з 2004 року. Гуртом та у роздріб. Консультуємо, підбираємо, оформляємо, доставляємо і встановлюємо. Наша адреса сайту: http://bz.otaku.com.ua. Контактні телефони: 067-407-93-94 або 050-407-93-94.

Правила покупки, заміни кондиціонеров в Києві у ДІМАТЕХ foto

Там багато написано… читайте, я на Вас почекаю…

Які персональні дані ми збираємо і з якою метою

Користуючись нашим сайтом, здійснюючи придбання та інші дії – Ви добровільно дозволяєте збір і обробку Ваших персональних даних відповідно до законодавства України (зокрема ЗУ «Про захист персональних даних» ).

Коментарі

Якщо Ви залишаєте коментар на сайті, ми збираємо дані зазначені в формі коментаря, а також IP адреса і дані user-agent браузера з метою визначення спаму.

Анонімізований рядок, що створювається з вашої адреси email ( “хеш”) може надаватися сервісу Gravatar, щоб визначити чи використовуєте ви його. Політика конфіденційності Gravatar доступна тут: https://automattic.com/privacy/. Після схвалення коментаря ваше зображення профілю буде видимим публічно в контексті вашого коментаря.

Форми контактів. Кукі

Якщо Ви залишаєте коментар на нашому сайті, Ви можете ввімкнути збереження Вашого імені, адреси email і веб-сайту в кукі. Це робиться для Вашої зручності, щоб не заповнювати дані знову при повторному коментуванні. Ці кукі зберігаються до одного року.

Якщо у Вас є обліковий запис на сайті і Ви увійдете в нього, ми встановимо тимчасовий кукі для визначення підтримки кукі вашим браузером, кукі не містить ніякої особистої інформації і видаляється при закритті Вашого браузера.

При вході в обліковий запис ми також встановлюємо кілька кукі з даними входу і налаштуваннями екрану. Кукі входу зберігаються протягом двох днів, кукі з налаштуваннями екрану – рік. Якщо Ви виберете можливість “Запам’ятати мене”, дані про вхід будуть зберігатися протягом двох тижнів. При виході з облікового запису кукі входу будуть видалені.

Під час редагування чи публікації статті в браузері буде збережений додатковий кукі, він не містить персональних даних і містить тільки ID запису відредагованого Вами, закінчується через 1 день.

Вбудований вміст інших веб-сайтів

Статті на нашому сайті можуть включати вбудований вміст (наприклад відео, зображення, статті та ін.), Подібний вміст поводиться так само, як якщо б Ви зайшли на інший сайт.

Ці сайти можуть збирати дані про Вас, використовувати кукі, впроваджувати додаткове відстеження третьою стороною і стежити за Вашим взаємодією з впровадженим вмістом, включаючи відстеження взаємодії, якщо у Вас є обліковий запис і Ви авторизувалися на тому сайті.

Як довго ми зберігаємо Ваші дані

Якщо Ви залишаєте коментар, то сам коментар і його метадані зберігаються невизначено довго. Це робиться для того, щоб визначати і схвалювати наступні коментарі автоматично, замість розміщення їх в чергу на схвалення.

Для користувачів з реєстрацією на нашому сайті ми зберігаємо ту особисту інформацію, яку вони вказують в своєму профілі. Всі користувачі можуть бачити, редагувати або видалити свою інформацію з профілю в будь-який час (крім імені користувача). Наш адміністратор веб-сайту також може бачити і змінювати цю інформацію.

Які у Вас права на ваші дані

При наявності облікового запису на сайті або якщо Ви залишали коментарі, то Ви можете вимагати видалення цих даних, це не включає дані, які ми зобов’язані зберігати в адміністративних цілях, згідно із законом або цілями безпеки.

Гарантія

Гарантійний талон

Купуючи техніку у нас, Ви отримуєте товар з гарантією виробника, що діє на території України. Термін гарантійного обслуговування вказано в експлуатаційних документах.

Підтвердженням гарантійних зобов’язань є оригінальний гарантійний талон виробника або гарантійний талон нашої компанії.

Оригінальний гарантійний талон додається до товару, але також можливий варіант позначки “гарантійних зобов’язань” у відведеному місці оригінальної інструкції.

Інформація про сервісні центри міститься:

    • На офіційному сайті виробника/бренда;
    • В оригінальному гарантійному талоні на товар.

Також інформацію про адреси авторизованих сервісних центрів Ви можете отримати у нас.

Прийом товару та експлуатація

При отриманні товару ми рекомендуємо перевірити комплектність і цілісність товару (упаковки), відповідність із заявкою (рахунком).

При проведенні попередніх робіт – установки (монтажу) і налагодження товару, гарантійні зобов’язання поділяють виконавці цих робіт. Роботи повинні бути проведені спеціалізованими компаніями.

Перш ніж почати експлуатацію, необхідно уважно ознайомитися з інструкцією по експлуатації та слідувати її рекомендаціям надалі.

Гарантійні зобов’язання

Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом гарантійного терміну всі документи, що додаються до товару при його продажу.

Гарантійний ремонт здійснюється протягом передбаченого гарантійного терміну представниками виробника (авторизованим сервісним центром) при дотриманні наступних умов:

    • наявність заповненого гарантійного талона з печаткою/штампом продавця;
    • документа, який підтверджує оплату товару;
    • збереження всіх передбачених пломб на товарі.

Зверніть увагу, що гарантійне обслуговування не поширюється на товар, несправності в якому виникли після передачі товару покупцеві в результаті:

    • Порушення споживачем правил зберігання або транспортування товару,
      зазначених в супровідних експлуатаційних документах (в інструкції);
    • Неправильного підбору та установки (монтажу, підключення) виробу;
    • Порушення споживачем правил експлуатації (Особливо: використання товару не за призначенням або з вимогами, що не відповідають технічним можливостям товару);
    • Відхилень норм живлення, сполучення, телекомунікацій і кабельних мереж;
    • Порушення термінів і норм гарантійного технічного обслуговування.
    • Несанкціонованого ремонту і (або) обслуговування;

Термін ремонту і його послідовність визначається авторизованим СЦ в рамках законів України. Зі свого боку ми готові Вам допомогти в міру своїх можливостей і необхідних від нас дій.

Обмін. Повернення

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». При цьому будь ласка переконайтеся, що:

    • товар придбаний у нас та є документи, що це підтверджують;
    • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів теплового і хімічного впливу;
    • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
    • збережені всі ярлики та заводське маркування;

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за умови пред’явлення “Акту-укладення” сервісного центру, авторизованого виробником, його рекомендацій і висновків про необхідність повернення або обміну.

Трохи Вашої уваги, друзі!

Поверненню або компенсації не підлягають додаткові витрати на логістику (відправка, доставка, підйом), витрати по оплаті (послуги банків і т.п.) і витрати по установці (демонтажу).

З вартості товару, що повертається будуть відняті вартості наданих подарунків, купонів, бонусів і т.п. На подарунок, що повертається, поширюються ті ж вимоги, що і до основного товару, який повертається.

Ми готові у вирішенні суперечок йти назустріч і докладемо максимум зусиль для уникнення спірних ситуацій. Сподіваємося на успішну і шанобливу співпрацю!

Для Вас

Просимо виконувати правила покупки або заміни кондиціонерів, іншої техніки, придбаної у нас. Ці неважкі правила допоможуть залишатися нам друзями і принесуть нам вигідне співробітництво.

Шановні клієнти та партнери компанії “ДІМАТЕХ”, ми бажаємо Вам приємного і тривалого користування придбаного у нас обладнання, комфорту і затишку Вам і Вашим близьким!

Чекаємо Вас і Ваших друзів за новими придбаннями!

Завжди Вам надамо підтримку і порадуємо хорошими знижками!




ГОЛОВНА